sâmbătă, 8 octombrie 2011

Rugaciuni pentru casa

Rugaciune pentru recuperarea obiectelor pierdute

Dragii mei ingeri,

    Va rog sa imi  dati un semn care sa ma ajute sa gasesc [numele obiectului] pierdut.Stiu ca este pe undeva pe aici, dar am nevoie de un mic indiciu pentru a-l gasi.

Rugaciune pentru mutarea intr-o casa noua, cat mai frumoasa

Dragii mei ingeri,

    Va multumesc pentru semnele pe care mi le trimiteti si care ma ajuta sa inteleg in ce zona trebuie sa ma mut si care este cea mai buna locatie pentru mine. Va rog sa ma calauziti in toate privintele asociate cu aceasta mutare si sa ma ajutati sa observ si sa urmez indiciile voastre.

Rugaciune pentru protejarea posesiunilor

Dragii mei ingeri,

    Va rog sa imi dati un semn ca atata timp cat voi fi departe , casa mea si posesiunile mele vor fi in siguranta si ca nimeni nu va atenta la ele. Daca nu mai exista nicio masura pe care o pot lua pentru a-mi proteja caminul, va rog sa imi dati un semn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu