joi, 29 septembrie 2011

Rugaciuni pentru manifestare

Rugaciune pentru atagerea de noi prieteni

Dragii mei ingeri,

    Va multumesc pentru ca ma ajutati sa atrag in viata mea noi prieteni minunati, amuzanti, sanatosi, interesanti, care ma sprijina si care [numeste orice alte caracteristici pe care le doresti la prietenii tai]. Va rog sa imi trimiteti semne care sa ma indrume in directia corecta, catre noi realatii de prietenie.


Rugaciune pentru crearea abundentei

Dragii mei ingeri,

    Ma simt pregatit sa ma bucur de abundenta si va rog sa imi transmiteti semne clare referitoare la cel mai bun curs al actiunii  care ma poate ajuta sa atrag in viata mea o astfel de posperitate.Va rog sa ma ajutati sa recunosc , sa inteleg si sa urmez aceste semne.

Rugaciune pentru luarea unei decizii

Dragii mei ingeri,

    Am nevoie de ajutor pentru a ma decide intre [numeste prima optiune] si [numeste a doua optiune]. As dori sa ma calauziti prin semne astfel incat sa inteleg care este cea mai buna decizie pe care o pot lua, pentru a ajunge astfel la o stare de pace sufleteasca optima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu