sâmbătă, 17 septembrie 2011

Rugaciuni pentru menirea in viata, pentru cariera si pentru domeniul financiar

Rugaciune pentru schimbarea carierei

Dragii mei ingeri,

    Doresc un sfat de la voi legat de schimbarea carierei mele.Va rog sa imi trimiteti semne si sa ma calauziti astfel incat sa inteleg care este cea mai buna profesie in care mi-as putea implini potentialul emotional si spiritual, asigurandu-mi astfel nevoile financiare si intelectuale.

Rugaciune pentru siguranta financiara

Dragii mei ingeri,

    Va multumesc pentru indiciile limpezi pe care mi le trimiteti in legatura cu pasii pe care trebuie sa ii urmez pentru a-mi asigura independenta financiara. Apreciez din toata inima semnele pe care mi le transmite-ti si care ma ajuta sa ma simt in siguranta in legatura cu situatia mea financiara si sa fiu constient ca ma ajutati in aceasta privinta.

Rugaciune pentru gasirea menirii in viata

Dragii mei ingeri,

    As vrea sa stiu care este menirea mea in aceasta viata si ce trebuie sa fac pentru a-mi indeplini aceasta misiune, transformand-o intr-o cariera minunata, care sa ma faca sa ma simt implinit si care sa ma sustina din punct de vedere financiar. Va rog sa  imi transmiteti indicii clare pe care sa le pot observa si intelege cu usurinta si care sa ma indrume catre adevarata mea menire in viata.

Rugaciune pentru platirea facturilor

Dragii mei ingeri,

    Va rog sa imi dati un semn care sa ma linisteasca si sa imi confirme ca voi reusi sa imi platesc facturile. Va rog de asemenea sa ma indrumati ce trebuie sa fac pentru a-mi spori veniturile si pentru a-mi reduce cheltuielile.Va multumesc pentru ca ma ajutati sa imi platesc facturile cu usurinta, fara niciun efort, si sa raman cu suficienti bani de cheltuiala.

Rugaciune pentru intrarea intr-un domeniu de activitate independent

Dragii mei ingeri,

    Va multumesc pentru semnele pe care mi le trimiteti si care ma calauzesc catre intrarea intr-un domeniu de activitate independent.Va sunt recunoacator pentru ideile pe care mi le transmiteti, pentru conexiunile pe care ma ajutati sa le fac,  pentru suportul financiar si pentru [numeste orice alt lucru de care ai nevoie], astfel incat sa pot reusi in domeniul antreprenorial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu