luni, 17 octombrie 2011

Rugaciuni pentru rezolvarea unui conflict

Rugaciune pentru rezolvarea unei neintelegeri cu o persoana iubita

Dragii mei ingeri,

    Va rog sa imi dati un semn ca exista o solutie armonioasa pentru conflictul dintre mine si iubitul meu (iubita mea). Va rog sa ne inconjurati cu energia iubirii si a iertarii, si sa ne calauziti din nou catre intelegere si seninatate.

Rugaciune pentru comunicarea cu copiii

Dragii mei ingeri,

    Va rog sa imi dati un semn ca ceea ce doresc sa le spun copiilor mei conteaza cu adevarat pentru acestia. Va rog sa le transmiteti iubirea si dorinta mea de a-i proteja , inclusiv atentia mea ca ei sa aiba parte de tot ce este mai bun in viata.

Rugaciune pentru rezolvarea certii cu un vecin

Dragii mei ingeri,

    Va rog sa dati un semn ca exista o solutie pentru acest conflict cu vecinul meu.Locuim in aceeasi zona, deci ne bucuram de aceeasi energie comuna, si doresc sa ma asigur ca transmitem amandoi iubire si lumina aceastei zone.

Rugaciune pentru reducerea tensiunii dintre noi si socri

Dragii mei ingeri,

     Va rog sa imi dati un semn ca totul se va rezolva si ca imi voi gasi pacea in relatia mea cu socrii. Sunt indragostit de copilul lor si doresc ca parintii partenerului meu sa stie ca am cele mai bune intentii legate de relatia noastra.

Rugaciune pentru rezolvarea conflictelor la locul de munca

Dragii mei ingeri,

    Va rog sa imi dati un semn ca imi voi putea regasi linistea si pacea la locul de munca, sau cel putin ca voi fi mutat intr-o pozitie noua, in care ma voi putea bucura de seninatate.Va rog sa ma calauziti si sa imi spuneti ce trebuie sa fac pentru a rezolva problema cu care ma confrunt sau pentru a merge mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu