marți, 11 octombrie 2011

Rugaciuni pentru sanatate

Rugaciune pentru eliberarea de dependente

Dragii mei ingeri,

    Va rog sa ma ajutati sa ma eliberez de aceasta dependenta [dependenta de nicotina, de acool, de droguri etc] si sa ma simt implinit si impacat in mod natural. Va multumesc pentru semnele clare pe care mi le trimiteti si care ma ajuta sa imi schimb comportamentul astfel incat sa experimentez o stare de sanatate mai buna.

Rugaciune pentru vindecarea unei boli

Dragii mei ingeri,

    Cea mai importanta rugaciune a mea este sa ma bucur de pace pe toate nivelele: fizic, emotional, mental, intelectual si spiritual.Va rog sa imi dati un semn care sa ma ajute sa inteleg cum imi pot imbunatati starea de sanatate in aceste domenii ale vietii.

Rugaciune pentru adoptarea unui mod de viata mai sanatos

Dragii mei ingeri,

    Va multumesc pentru semnele clare pe care mi le trimiteti si care ma ajuta sa adopt un mod de viata mai sanatos.Va rog sa ma calauziti in continuare astfel incat sa adopt cele mai sanatoase tipare alimentare, legate de somn, de exercitiile fizice si de celelalte domenii ale vietii.

Rugaciune pentru vindecarea unei inimi care sufera de durerea pierderii unei persoane dragi

Dragii mei ingeri,

    Va multumesc pentru ajutorul pe care mi-l acordati pentru a-mi vindeca inima de durere. Va rog sa imi dati un semn ca iubitul meu (iubita mea).... se afla in cer si se simte bine, precum si ca [adauga orice altceva doresti sa stii despre spiritul persoanei iubite]

Rugaciune pentru pierderea in greutate si pentru o buna conditie fizica

Dragii mei ingeri,

     Ma simt pregatit sa renunt la excesul nesanatos de greutate al corpului meu, care a devenit o povara pentru intreaga mea viata.Va rog sa imi trimiteti semne si sa ma calauziti catre cele mai eficiente si mai sanatoase metode de pierdere in greutate, care sa corespunda personalitatii mele, dar si bugetului si programului meu.

Rugaciune pentru sanattea unei persoane dragi

Dragii mei ingeri,

    Va rog sa acordati o atentie , o iubire si o ingrijire suplimentara lui [numele persoanei], astfel incat aceasta sa se vindece. Va rog sa imi trimiteti un semn care sa ma linisteasca si sa imi transmiteti ce pot face pentru a-l ajuta pe [numele persoanei] sa se vindece.

Rugaciune pentru vindecarea unei rani

Dragii mei ingeri,

     Va multumesc pentru ca imi ajutati corpul sa se regenereze cu o rapiditate la limita miracolului. Va rog sa imi dati un semn ca procesul meu de recuperare merge bine si sa imi spuneti ce pasi concreti trebuie sa fac in aceasta directie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu