sâmbătă, 1 septembrie 2012

O Inima curata. Un corp sanatos


Afirmatii pentru sanatatea si vitalitatea corpului tau

  • Ma iert si ma iubesc pe mine insami. 
  • Ma iert pentru ca am permis fricii, maniei si resentimentelor mele sa imi raneasca trupul. 
  • Merit sa ma vindec si sa ma bucur de sanatatea absoluta a corpului meu.
  • Corpul meu stie cum sa se vindece singur.
  • Cooperez cu nevoile nutritive ale corpului meu.Imi hranesc trupul numai cu alimente menite sa imi faca bine. 
  • Imi iubesc fiecare parte a corpului.
  • Vizualizez un flux de apa curate care trece prin corpul meu, indepartand toate impuritatile. 
  • Celulele mele sanatoase devin tot mai puternice pe zi ce trece. 
  • Cu fiecare zi care trece, devin din ce in ce mai sanatoasa.
  • Ma iubesc pe mine insumi. 
  • Sunt in siguranta, iar viata ma iubeste. 
  • Sunt vindecata si armonioasa.
  • Imi iubesc corpul, iar aceste imi raspunde cu aceeasi iubire. 
  • Sunt binecuvantata. 
  • Iau cele mai inspirate alegeri cu privire la alimentatia mea si la obiceiurile mele zilnice.
  • Acum sunt constienta de energia vindecatoare din interiorul meu si aleg sa ma conectez la ea in fiecare zi.
  • Alegerea de a trai frumos si sanatos este acum o alegere pe care o fac constient, curajos si cu increderea ca acesta este stilul de viata care ma defineste cu adevarat.
  • Ma vad o persoana implinita, fericita, sanatoasa si absolute stralucitoare,iar viata ma binecuvanteaza pe masura gandurilor si sentimentelor mele.
  • Sunt profund recunoscatoare pentru starea permanenta de bine pe care o am.
  • Decizia mea este ferma si in conformitate cu adevarul din inima mea.
  • Ori de cate ori mananc, simt cum imi preiau toti nutrientii care sa-mi ofere acea senzatie minunata de a fi viu si de a fi sanatos.
  •  Iau acum decizia ca sunt insasi acea forta vitala din care sunt compusa.
  •  Simt frumusetea, blandetea, iubirea si bunatatea din inima si din corpul meu. 
  • Sunt fericita si eman aceasta stralucire in lume in fiecare zi.
  • Simt mangaierea vietii prin fiecare masa care imi ofera aportul nutritive de care am nevoie pentru ca organismul meu sa functioneze perfect.
  • Mananc ceea ce imi face placere si sunt conectata cu Sanatatea Profunda a Universului. 
  • Ma iubesc si iubesc fiecare imbucatura pe care o iau. 
  • In interiorul meu se afla intotdeauna o stare de perfectiune, de bine si de frumos.
  • Sunt in perfecta legatura cu Divinitatea. 
  • Ma conectez la Iubirea Atotvindecatoare, iar acest adevar imi guverneaza viata
Sursa:Tania Tita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu