miercuri, 21 noiembrie 2012

Rugaciuni Pentru Vindecarea Inimii

1. Pasii rugaciunii care sparge pacatele si blestemele stramosesti 


Scopul este sa se taie energia pacatelor care curg prin linia stramoseasca. Roaga-te pentru fiecare pacat si blestem stramosesc specific de care esti constient(a). Apoi roaga-te o rugaciune generala pentru toate pacatele si blestemele de care poate nu ai fost in mod specific constient(a). 


Intrebari pentru a descoperi nevoia de a sparge pacatele si blestemele stramosesti: 


• Stapane, este aceasta trasatura sau problema prezenta in linia familiei mele? 


1. Marturisesc si ma lepad de pacatul stramosilor mei, al parintilor mei si al meu de _____________________, si de mania si resentimentul impotriva Ta, Tata, pentru ca ai lasat sa se petreaca acest lucru in viata mea.


2. Iert si eliberez stramosii mei pentru ca au transmis pacatul __________________ (precizeaza specific) si pentru blestemele rezultate din acesta. Iti cer Tie sa ma ierti, si primesc iertarea Ta. Ma iert pentru ca am participat in acest pacat. 


3. Pun crucea lui Christos intre stramosii mei si mine, ca un copil in pantecele mamei mele. Comand pacatului de a _______________ si tuturor blestemelor care il acompaniaza sa se opreasca la Crucea lui Iisus Christos, si libertatii si eliberarii sa curga in jos din Crucea lui Iisus Christos in acel pantec de copil. Amin. Iti multumesc Tata. 


• Blestemele sunt oprite la Crucea lui Iisus Christos (Galatians 3:13)


• Este cel mai puternic sa aplici gratia lui Dumnezeu la punctul nevoii. (exemplu, cand a primit copilul blestemul in pantecele mamei lui sau a ei.) Dumnezeu traieste in afara timpului, asa ca nu este o problema pentru El.


2. Pasii rugaciunii pentru a taia legaturile de suflet nedumnezeiesti


 Scopul este sa tai orice legatura de suflet nedumnezeiasca cu altcineva. 

Acesta se pot crea prin activitati sexuale, sau relatii stranse precum acelea de profesor/student, parinte/copil, angator/angajat, si cei mai buni prieteni. Acestea permit energiei pacatului sa treaca de la o persoana la alta din legatura de suflet care s-a creat. Legaturile de suflet nedumnezeiesti trebuiesc sa fie taiate. Izgoneste apoi si spiritele familiare dupa ce ai taiat legaturile sufletesti nedumnezeiesti.

 Intrebari pentru a descoperi nevoia de a taia legaturile de suflet nedumnezeiesti:

 • Cu cine am avut o legatura dedicata apropriata care a fost nesanatoasa, de dominanta, de control sau manipulativa? 

 • Tata, te rog, adu-mi aminte de oricine cu care am avut orice relatie sexuala de orice gen.

 • Tata, au fost cumva evenimente sexuale in copilaria mea cand eram prea mic(a) sa-mi pot aduce aminte?

 • Cand am dat sau am primit sange sau am mancat sange? 

1. Marturisesc si ma lepad de pacatul meu de a fi intr-o legatura de suflet nedumnezeiasca cu _______________________ si de durerea si resentimentul meu impotriva Ta, Tata, pentru ca ai lasat asta sa se petreaca in viata mea. 

2. Iert pe _______________ pentru implicarea sa in acest pacat. Iti cer Tie sa ma ierti, si primesc iertarea Ta. Ma iert pentru ca am participat in acest pacat.

 3. Tata, taie aceasta legatura de suflet nedumnezeiasca intre ___________________ si mine si restaureaza-mi portiunile sparte sau frante ale sufletului meu. Tata, distruge orice a venit in mine prin aceasta legatura de suflet, si, Tata, adu-mi inapoi tot ceea ce a fost Dumnezeiesc care a fost furat de la mine. Amin. Iti multumesc Tata.


3.Pentru Iertare: 


Tata, inteleg ca Tu nu ierti pacatul, dar Tu ierti oamenii care pacatuiesc. Inteleg ca Tu separi pacatele de cei care le marturisesc si se leapada de ele. Cuvantul lui Dumnezeu confirma ca Iisus a purtat pacatele mele pe cruce si ca El nu le mai tine impotriva mea. Inteleg de asemenea ca nimeni in afara de Iisus nu merita iertarea si ca Tu ma ierti de pacatele mele cu aceeasi masura cu care eu aleg sa iert pe ceilalti. 

(Poti folosi o cutie de servetele. Cutia reprezinta persoana care este necesar sa fie iertata. Servetelul reprezinta pacatul. Scoate pacatul (servetelul) din persoana (cutie) si pune-l pe crucea lui Iisus.) 

Tata, aleg sa iert pe ________________. Ce mi-a facut el/ea a fost pacat. Ia acest pacat de pe el/ea si pune-l pe cruce. Si in ziua judecatii, cand stau in fata tronului Tau, nu voi purta nicio acuzatie impotriva lui/ei. Tata, iti cer sa binecuvantezi pe _____________ in numele lui Iisus. 

Daca iertarea nu este completa adauga: Tata, Eliberez acea durere Tie. Iert si eliberez pe _______________ Tie. Este in continuare gresit. Aleg sa iert pe __________________, si o eliberez Tie. Asez aceasta durere si aceasta manie pe altarul tau, in numele lui Iisus. Amin. Iti multumesc Tata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu