luni, 30 iunie 2014

Rugaciunea purtatorului luminii

‘’Optez pentru a ramane centrat in constiinta iubirii, in Dumnezeu si in sinele meu real. La fel ca in centrul unui uragan, tot ce exista pe acest nivel este linistit, sigur si plin de pace. Intreaga mea putere, intelepciune si pace deriva din ramanerea in acest centru. De aceea, ma rog fierbinte lui Dumnezeu si ingerilor Lui sa imi pastreze mintea aliniata cu acest adevar.
Ma detasez de bunavoie de lumea materiala, stiind ca in acest fel ii pot ajuta si pe altii sa se vindece.Am o incredere deplina ca Dumnezeu imi va indeplini toate nevoile si ma las calauzit exclusiv de intelepciunea Lui omnipotenta.
Nu mai sunt dispus sa ma hranesc decat cu iubire si cu bucurie, stiind ca merit sa fiu fericit si sanatos. Renunt de bunavoie si cu toata iubirea la toate judecatile critice ale egoului meu cu privire la mine si la ceilalti oameni, stiind ca tot ceea ce imi doresc se va materializa ca urmare a deciziei mele de a experimenta unitatea intregii vieti.
Stiu ca menirea mea este sa fiu un vindecator si un instructor care preda calea lui Dumnezeu, si imi accept acum plenar aceasta misiune, fara nicio rezerva si fara sa mai astept.Renunt acum la orice comportament care ma poate impiedica sa aud vocea mea interioara si ma abandonez cu bucurie ghidului meu interior, avand o incredere deplina ca acesta ma va conduce pe calea purtatorului de lumina, pentru a deveni astfel un instrument in mainile iubirii divine. Ma eliberez acum de orice indoieli si temeri legate de menirea mea divina si ma angajez sa ascult intotdeauna vocea interioara prin care imi vorbeste Dumnezeu. Sunt perfect constient de faptul ca acesta este singurul instrument de care voi avea vreodata nevoie pentru a ma vindeca pe mine insumi si pentru a vindeca aceasta lume.
Amin! ‘’

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu