miercuri, 7 septembrie 2016

AFIRMAȚII

Pentru prosperitate
Dumnezeu este sursa mea infailibilă și sume mari de bani îmi vin rapid, prin grație divină și în moduri perfecte !
Pentru sănătate
Iubirea Divină îmi umple conștiința cu sănătate, iar fiecare celulă a corpului meu e plină de Lumină.
Pentru vedere
Ochii mei sunt ochii lui Dumnezeu, văd cu ochii spiritului. văd cu claritate calea deschisă.Nu există obstacole în calea mea. Văd cu claritate planul perfect.
Pentru auz
Urechile mele sunt urechile lui Dumnezeu, aud cu urechile Spiritului. Nu opun rezistență și sunt gata să mă las condus. Eu aud valuri de mare bucurie.
Pentru condiții corecte
Orice plan pe care Tatăl Ceresc nu l-am conceput se va dizolva și se va risipi, iar Ideea Divină ia formă. Numai ceea ce e adevărat despre Dumnezeu este adevărat despre mine, căci eu si Tatăl UNA suntem.Iubirea Divină dizolvă și risipește acum orice condiție incorectă din mintea mea, din corpul meu și din afacerile mele.Iubirea Divină este cea mai puternică substanță chimică din Univers și dizolvă tot ce nu este Iubire Divină !
Pentru munca potrivită
"Am o muncă minunată ,
Pe care o fac într -un mod minunat.
M-am pus în serviciul oamenilor într-un mod minunat.
Pentru o plată minunată."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu