marți, 6 septembrie 2016



Mi-a placut tare mult acest fragment din cartea "Practica gandirii pozitive" a lui Joseph Murphy si am vrut neaparat sa-l impartasesc si cu voi. Meditati la aceste aspecte, in toate planurile vietii. Sa fie de folos! 

"Un afacerist japonez, pe care l-am intalnit pe insula Hawai, avea propria sa filozofie. Mi-a prezentat-o: de 50 de ani ma ocup de afaceri si am calatorit mult. Am invatat ca oamenii sunt in general cumsecade si cinstiti. Ei se deosebesc mult intre ei, au acumulat cunostinte diferite, au fost conditionati diferit si sunt produsul propriei lor educatii, al scolarizarii si modului propriu de gandire. In afara de aceasta, au cerinte si convingeri religioase diferite. Intrucat stiu ca pe un client nu-l poti schimba suparandu-te pe el, nu ma las scos din linistea mea. Nu accept sa fiu suparat de cineva. Le doresc tuturor binele si imi vad de drumul meu." Japonezul mi-a aratat o lista cu numele a 10 clienti care-i datorau sume mari de bani si care nici nu au reactionat la multiplele sale atentionari. Spuse: "Dimineata si seara ma rog pentru ei, ca Domnul sa-i lase sa prospere si sa le multiplice castigul. Ma rog ca fiecare dintre ei sa fie cinstit, sincer si favorizat, in orice privinta. Am inceput aceasta actiune acum doua luni. Intre timp, 8 din ei au platit si s-au scuzat pentru intarziere. Au mai ramas doi, dar stiu ca vor plati si ei."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu